בחירת חברת סליקה לאתר

?סליקת אשראי – איך אתם תחייבו את הלקוחות
יש לכם מוצרים מצוינים, שירותים מעולים וחנות מעוצבת ומזמינה! סליקה לחנויות אינטרנט היא התחנה האחרונה במסע הלקוח, והחשובה יותר. כולנו יודעים שאחוז הנטישה באתרים היא בסל הקניות1 אם החנות שלכם לא תיהיה ברורה, ומזמינה הלקוח פשוט יצא מהאתר ולא יחזור לעולם. ום אותו ב-2 דרכים שונות: תשלום המתבצע ע”י הלקוח בחנות האונליין. סליקת אשראי בחנות האינטרנט כי המטרה שלכם היא למכור וכמה שיותר. ככל שתמכרו יותר כך גם תרוויחו יותר. חנויות אונליין המאפשרות ללקוח לשלם על המוצרים באתר, בעלות פוטנציאל גבוה יותר למכור. מדוע חווית קניה טובה יותר שתורמת לשימור הלקוח וגם אתם יוצאים מרווחים: חיסכון בכוח אדם  הלקוח משלם בעצמו, ולכן אינכם זקוקים לנציג שיגבה את התשלום אז איך בוחרים חברה המספקת שירות סליקה לחנויות אינטרנט? ישנן מספר ספקיות מובילות המציעות לכם שירותי סליקה. רגע לפני שגם אתם בוחרים בחברה הראשונה שמצאתם, לעתים, הנטייה היא לבחור בספקית סליקה לחנויות אינטרנט שמציעה את העמלה הנמוכה יותר. העמלות אמנם חשובות וראויות להיות שיקול מרכזי בבחירתכם, אך חשוב יותר להבין מהי התמורה שאתם מקבלים. השלב הבא שלב חיבור האתר למערכת חשבוניות. ויש לבחור חברה שמורשת לעבוד עם חברות האשראי, חברה שיכולה לעבוד עם פלטפורמת השופייפי. הזמנות מחו״ל, חיבור משלוחים וחיוב עבור מישלוחים. והשלב הסופי עם איזה חברת אשראי לעבוד? פאייפאל? האם נכון להוסיף. חלק מהשירות שלנו בהקמת האתרים נוכל להמליץ ולעדכן אתכם על העמלות הכי נמוכות שאפשר לקבל ואת כל תהליך הסיקה