שיפור מהירות האתר
כל הזמן אנחנו שומעים מלקוחות או מחברים בתעשייה עד כמה חשובה מהירות האתר. אתר איטי גורם ללקוח הסופי לנטישה מיידית מהרכישה. כולנו אוהבים ורוצים לרכוש פריטים באונליין אבל במהירות. מה שחשוב לדעת: הלקוח הסופי מצפה שזמן הטעינה יהיה נמוך מ-2 שניות ולא מעט מחקרים מצביעים על כך כי אתרים הנטענים לאחר 3 שניות לעומת אתרים הנ Haga 2 שניות "נהנים" מ-8 אחוז פחות פניות ו/או מכירות דרך האתר. כלומר שניה אחת שווה לכם 8 אחוז יותר או פחות במכירות, בנוסף ומאד חשוב גוגל שמטרתה להציג כל הזמן תוצאות רלוונטיות לגולש מה שזה אומר שאתה ח ייב תמיד לבדוק את מהירות האתר שלך כדי שגוגל ״יאהב״ אותך ויישפר את
מיקומך. א
כלל חשוב לא להעמיס על עמוד הבית, ככל שתעמיסו העמוד יהיה כבד מאד וכמ ובן זה כולל את כל דפי האתר. דף הבית חייב להרשים את הלקוח אחרת תיהיה נטישה כבר בשניות הראשונות באתר.הימנעו מיותר מידי סרטונים ואם בחרתם כמה הציגו אותם בעמודים הרל וונטים והחשובים בלבד. (80% מהלקוחות שלנו בסלולרי) הסרטונים לא נפתחים או קצב העלאת הסרטון מעיט עוד יותר את האתר והלקוח כבר נטש. ה
הנפשה, מכירים את המושג? הוספת אלמנט באנימציה גורמת באופן ישיר לזמן טעינה ארוך יותר שכן זמן ההנפשה מתווסף לזמן הטעינה של האתר והלקוח הסופי כבר מתחיל להתייאש מ האתר שלכם. ע
- 80 % de descuento שגורמים לזמן טעינה ארוך יותר, לדוגמה, אם בדף הבית בגרסת המחשב תיהיה הנפשה שבסלולר לא מוצגת וותרו עליה! שווה יותר להרוויח מיקומים גבוהים יותר בגוגל ולהגדיל את ההכנסות מה אתר באמצעות זמן טעינה מהירה יותר. ר
גודל התמונה היא הגורם הכי משפיע על טעינת האתר! תמונה באתר אינטרנט צריכה לשקול גודל כ-100 עד 200 קילו בייט ובהרבה מקרי ם בעלי אתרים מעלים תמונות בנפחים גדולים ישר מהנייד או מסטורי שצולם. זה המון וחסר פרופורציהוגורם לאי אחידות בנראות הכללית של האתר. ר
כנראה שרק דף ריק יזכה לציון 100% בבדיקת מהירות משום שכל אלמנט, סרטון או תמונה בגודל הלא נכון תשפיע מאד על מהירות האתר. אנו ממש ממליצים לפחות לנסות להקפיד ולעבוד בצורה מסודרת על מנת שהאת ר שלכם יהיה יעיל נעים ונוח למשתמש הסופי. yo
חלק מהשירות שלנו בהקמת אתרים, אנחנו מדריכים אתכם איך להיות ערניים לאתר שיהיה במהירות הטובה ביותר על מנת למנוע נטישה. כ